"De communicatie kan beter, het einderesultaat is goed."

Rixt
Amersfoort
08-10-2021

“De communicatie kan beter, het einderesultaat is goed.”

Onze ervaring in de winkel was goed. Daarna is de vestiging afgebrand en onze keuken helaas ook. Ik vond hierbij de communicatie niet zo goed. We kregen steeds een Frans aan de telefoon die niets kon doen. We werden niet terug gebeld en moesten dan steeds 3 tot 4 keer toe zelf bellen. Er werd weinig initiatief genomen in de teleurstelling dat de levertijd nog langer zou gaan duren. We moesten er veel zelf achteraan voor ons gevoel en dan konden we geen contact krijgen met de juiste persoon. De bereikbaarheid was echt slecht.
Aftersales is wel goed. Met montage werd meegedacht als we ergens tegenaan liepen.

Het eindresultaat is goed tot dusver.
We zouden anderen wel aanraden bij jullie een keuken te kopen, maar onze tip is om de communicatie echt te verbeteren.

Bedankt voor jullie review en feedback. De brand heeft ervoor gezorgd dat wij niet meteen te werk konden gaan zoals we dat normaal deden, dit heeft helaas ook geleid tot fouten in onze communicatie. Mijn excuses daarvoor! Ik vind het fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn met het eindresultaat, de keuken is prachtig geworden. Ik wens jullie nog veel plezier met jullie nieuwe keuken!

Meld je aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.