• Home
  • Klantenservice

Meest gestelde vragen

Is een offerte maken vrijblijvend?

Een offerte is bij I-KOOK altijd vrijblijvend, dat hoort gewoon bij ons werk. Neem dus gerust contact met ons op, mail naar info@i-kook.nl of maak een afspraak bij één van onze winkels voor een advies op maat.

Ik zie een mooie keuken op jullie website, maar is het ook mogelijk om het werkblad, de kleur en/of apparatuur te wijzigen?

Bij I-KOOK kan je de keuken altijd naar eigen wens aanpassen. Wij geven altijd een advies op maat, waarbij wij ook kijken naar de afmetingen van de ruimte. Je kunt altijd kiezen voor andere apparatuur, werkblad, kleur en/of grepen.

Verkoopt I-KOOK ook alleen kasten? Mijn apparatuur is namelijk nog goed.

Bij ons kan je ook alleen keukenkasten bestellen. Belangrijk is wel dat je ons goed informeert over de bestaande keukenruimte en je huidige apparatuur. Kom daarom gerust langs voor een advies op maat bij een winkel bij jou in de buurt.

Kan ik bij I-KOOK ook losse inbouwapparatuur bestellen?

Bij I-KOOK kan je vanzelfsprekend ook alleen inbouwapparatuur kopen. Kom voor het uitgebreide aanbod langs in één van onze winkels of vraag een offerte aan via de website.

Levert I-KOOK meer apparatuur dan dat ik op jullie website zie?

Op de website vind je een uitgebreid assortiment keukenapparatuur. Natuurlijk kunnen wij ook andere apparatuurtypes en -merken leveren. Vraag ons gerust naar de mogelijkheden en een offerte op maat!

Wat is de levertijd van mijn keuken?

Bij I-KOOK zijn wij in staat om onze Duitse kwaliteitskeukens naar jouw wensen te ontwerpen en deze vervolgens te laten produceren en te leveren binnen 20 werkdagen!

Bekijk alle meest gestelde vragen

Meld je aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte!