"Heel goed verlopen"

Ruud en Christine
Eindhoven
31-10-2025

“Heel goed verlopen”

Wij hebben bij I-Kook een keuken gekocht, we waren op zoek naar een nieuwe keuken en via een kennis bij I-KOOK Eindhoven terecht gekomen, daar zijn we heel goed geholpen en goed meegedacht naar fijne oplossingen om een mooie keuken te ontwerpen. Wij genieten elke dag van onze nieuwe keuken. Zowel het voortraject en plaatsing is heel goed verlopen.

Bron: Qasa

Geweldig om te lezen! Wij zijn blij dat we in Eindhoven goed hebben kunnen meedenken. Bedankt voor de mooie review en veel plezier met koken in uw nieuwe keuken!

logo
icon Altijd on trend
icon 20+ jaar ervaring
icon Direct de scherpste prijs