"Alles is tot in de puntjes verzorgd."

Familie Van Steenis
Oud-Beijerland
09-07-2015

“Alles is tot in de puntjes verzorgd.”

Alles is tot in de puntjes verzorgd en goed naar ons zin. Enige minpunt was dan dat er wat ontbrak bij de bestelling, maar sneller dan verwacht is dat weer keurig netjes in orde gemaakt.

Erg bedankt.

Groetjes,
Bas en Liesbeth

logo
icon Altijd on trend
icon 20+ jaar ervaring
icon Direct de scherpste prijs