"Ik geef ze een dikke 10!"

Ait Brahim
Voorthuizen
21-08-2020

“Ik geef ze een dikke 10!”

Hele goede service. De keuken ziet er tip top uit.
Het installeren van de keuken is ook heel nauwkeurig in zijn werking gegaan. De medewerker denkt heel erg mee met de klant.

Ik geef ze een dikke 10!!

Bedankt voor de complimenten! Veel plezier met je nieuwe keuken!

logo
icon Altijd on trend
icon 20+ jaar ervaring
icon Direct de scherpste prijs