''Erg tevreden"
26-05-2026
”Erg tevreden”
Mooie keuken gekocht. Contact met Rick en Bo-Anne verliep informeel en goed!
Bedankt voor de leuke review! Fijn om te horen dat het contact prettig is verlopen en dat jullie tevreden zijn met de keuken. Veel plezier ermee gewenst!

