"Dikke pluim!!!!"

Marco
Schagen
26-05-2021

“Dikke pluim!!!!”

Begin van dit jaar onze keuken gekocht en laten plaatsen door I-KOOK. Hier zijn we heel tevreden mee. Er wordt heel goed mee gedacht met de klant en goede en duidelijke adviezen gegeven .
Het contact verloopt via 1 vaste medewerker wat wij als zeer prettig hebben ervaren . Dikke pluim !!!!

Bedankt voor het delen van jullie ervaring! De keuken die jullie hebben gekozen is prachtig geworden en past perfect in jullie woning. Ik wens jullie nog veel gebruiksplezier toe!

logo
icon Altijd on trend
icon 20+ jaar ervaring
icon Direct de scherpste prijs