"Geweldige service"

Kim Kroes
Sittard
19-08-2025

“Geweldige service”

We zijn super tevreden met onze keuken en vooral met de geweldige service. Wendy is ons nog komen bezoeken en heeft prachtige foto’s gemaakt van onze witte keuken in onze oude boerderijwoning. Strak, wit, boeren tegelvloer, oude balken. Wij kunnen dan ook iedereen aanraden om eens een kijkje te nemen bij I-KOOK in Sittard! Laat je inspireren, adviseren en verrassen! Liefs De Kroesjes

Bron: Qasa

Wat een fantastische review! Het is geweldig om te horen dat jullie zo blij zijn met de keuken én de service. Wij wensen jullie heel veel plezier met de keuken!

logo
icon Altijd on trend
icon 20+ jaar ervaring
icon Direct de scherpste prijs