"Ik ben dik tevreden."

J.A. Erwich
Oud-Beijerland
10-07-2015

“Ik ben dik tevreden.”

Ik heb voortreffelijke ervaringen met de service van I-KOOK. Kundige, hardwerkende monteurs. Ruimschoots tijd ingepland zodat ze eerde te vroeg klaar zijn als dat het uitloopt.

In één woord een prima bedrijf, ik ben dik tevreden.

logo
icon Altijd on trend
icon 20+ jaar ervaring
icon Direct de scherpste prijs