"Helemaal naar wens"
“Helemaal naar wens”
Wij zijn ontzettend tevreden over onze ervaring met I-KOOK. Vanaf het eerste gesprek zijn we erg goed geadviseerd door André. Hij nam de tijd om naar onze wensen te luisteren en dacht actief mee over praktische én mooie oplossingen. Dankzij het professionele 3D-ontwerp kregen we direct een duidelijk beeld van hoe de keuken eruit zou komen te zien, wat ons veel vertrouwen gaf in het eindresultaat. Daarnaast zijn alle afspraken netjes nagekomen, zowel qua planning als communicatie. Ook de plaatsing van de keuken is vakkundig uitgevoerd. Er werd zorgvuldig gewerkt en alles werd netjes afgewerkt. Het eindresultaat is precies zoals we hadden gehoopt. Wij raden I-KOOK dan ook zeker aan aan iedereen die op zoek is naar kwaliteit, goede service en vakmanschap! De leuke attentie na de oplevering maakte het helemaal af :-).
Bron: Qasa
Wat fijn om te horen, bedankt voor deze mooie woorden! We vonden het erg leuk om jullie te mogen helpen en wensen jullie heel veel plezier met de nieuwe keuken

