Dre Mollet

Dre Mollet
Driebergen
10-07-2015

Prima keuken besteld maar de verkoper kwam nogal dom over. Alles meerdere keren moeten uitleggen, diverse keren dingen telefonisch moeten bevestigen want het telkens niet zoals we het wilden (andere wasbak/kraan etc.) uiteindelijk wordt de keuken geleverd en natuurlijk foute maat kasten…

Helaas stond niet zwart op wit (gek he als je alles telefonisch veranderd) en dus moest ik er zelf voor opdraaien. Lekker dat er zo met klanten wordt omgegaan. Uiteindelijk is de vaatwasser te klein, de oven blaast je in het gezicht en de kasten (2 stuks van 2 meter hoog hadden 160 moeten zijn) pasten niet.

Kwaliteit keuken is denk ik wel goed, maar de ervaring met I-KOOK…NOOIT meer!! Wat een klant onvriendelijke verkoper en slechte klantbehandeling.

Service en klanttevredenheid zijn geen vocabulaire bij I-KOOK…..helaas!

Bij de aankoop van de keuken heb je er voor gekozen zelf verantwoording te nemen voor de montage en de maatvoering. I-KOOK komt dan niet nameten. Alle tekeningen en de door jou ondertekende overeenkomst zijn conform de opdracht geleverd. Nu blijkt dat de keuken niet past: de vaatwasser is te klein en de hoge kasten zijn te hoog. We willen je (nog steeds) graag helpen, maar we zijn naar jou toe wel helder geweest; wij hebben geleverd conform de overeenkomst. Daarom kunnen we het niet geheel kosteloos voor je oplossen. Jij blijft van mening dat deze oplossingen gratis moeten zijn. Daarom werden we het niet eens. I-KOOK is aangesloten bij het CBW. Dat betekent dat je je geschil bij de onafhankelijke geschillencommissie van het CBW kan neerleggen. Mocht je door hen ook maar deels in het gelijk worden gesteld dan worden de kosten van de procedure door I-KOOK gedragen.

Meld je aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.