"Echt een prima winkel."

Familie van der Biessen
Westmaas
01-07-2016

“Echt een prima winkel.”

Wij zijn heel blij met deze keuken. De heren monteurs hebben
goed werk, ik mag wel zeggen zéér goed werk afgeleverd. Ik
adviseer de mensen die een nieuwe keuken nodig hebben
zeker eens bij I-KOOK Oud-Beijerland langs te gaan. Echt
een prima winkel. TOP!!

logo
icon Altijd on trend
icon 20+ jaar ervaring
icon Direct de scherpste prijs