"Enorm blij"
“Enorm blij”
Beste I-KOOK Sittard, Wat hebben jullie gezamenlijk een prestatie neergezet, écht klasse. Wij zijn enorm, maar dan écht enorm blij met het eindresultaat! In de voorbereidende fase is door Carlos van der Kleij (keukencoach) werkelijk op alle vlakken meegedacht, onze specifieke wensen vertaald, maar ook nóg verder geoptimaliseerd door eigen inbreng om zodoende onze droomkeuken te realiseren. De 3D tekening was al heel véél beleving en maakte het tastbaar, maar…. Hetgeen Jeroen Hendriks (installatie monteur) heeft gepresteerd om er in werkelijkheid óók die droomkeuken van te maken is ongekend. Wat een vakman! Zéér nauwkeurig, meedenkend, steeds streven naar het perfecte montage resultaat. Maar daarbij ook een heel prettig, net en humoristisch persoon. Hij verdient dan ook alle lof voor de uitvoering. Wij kunnen oprecht zeggen:
“I-KOOK Sittard, jullie hebben op alle vlakken bewezen de allerbeste keuze voor ons te zijn!” Wij kunnen jullie dan ook van harte aanbevelen bij mensen die écht voor kwaliteit gaan, die houden van ’n duidelijke en fijne communicatie naar aanloop van levering en montage, fantastische service wensen én een goede & eerlijke prijs willen!
Bron: Qasa
Wat een geweldige review, ontzettend bedankt voor deze mooie woorden! Fantastisch om te horen dat jullie zo blij zijn met het eindresultaat en de gehele ervaring. We wensen jullie heel veel plezier met jullie droomkeuken.

