"Weer voor I-KOOK gekozen vanwege de goede service."

Familie Brink
Delfzijl
10-07-2015

“Weer voor I-KOOK gekozen vanwege de goede service.”

Zeer tevreden over onze nieuwe keuken. Zeven jaar geleden hier ook een keuken gekocht en nu weer voor I-KOOK gekozen vanwege de goede service. Wij zullen ook dit keer veel plezier van onze keuken hebben.

logo
icon Altijd on trend
icon 20+ jaar ervaring
icon Direct de scherpste prijs