"Een hele goede ervaring."

Rani Singh
Rotterdam
11-06-2015

“Een hele goede ervaring.”

Ik heb hele goede ervaringen gehad met I-KOOK. Hele goede service vanaf het moment dat je de keuken gaat bezichtigen tot de uitvoering van installatie etc. Ik raad zeker iedereen aan om bij I-KOOK een keuken te kopen.

Ik heb het zeer prettig ervaren.

logo
icon Altijd on trend
icon 20+ jaar ervaring
icon Direct de scherpste prijs