"Het is een plezier om er de maaltijd klaar te maken."

Familie Breukel
Oldenzaal
11-03-2018

“Het is een plezier om er de maaltijd klaar te maken.”

Onze ervaring met I-KOOK is echt positief. Wij zijn goed geholpen en er werd goed geluisterd naar onze wensen.
Zo zijn de lades en de eilanden in de hoekkast een uitkomst. Het verplaatsen van de koelkast heeft meer
aanrecht ruimte gegeven en meer licht in de keuken. Kortom, de keuken, het is een plezier om er de maaltijd klaar te maken. Ook het installeren is vakkundig en naar tevredenheid gedaan. Ik weet niet hoe ik foto’s zou kunnen bijsluiten dus wil ik het hierbij laten.

logo
icon Altijd on trend
icon 20+ jaar ervaring
icon Direct de scherpste prijs