Klantervaringen I-KOOK Den Bosch
Deel je ervaring met ons
Wij zijn zeer geinteresseerd in jouw ervaring met I-KOOK!
“Een mooie en praktische keuken”
Voor vervanging van onze bijna 20 jaar oude, piepkleine keuken op goed geluk terecht gekomen bij I-KOOK. Sven heeft ons goed geadviseerd en na een paar weken (ook via I-KOOK geregelde) klussers die in ons huis bezig zijn geweest (dank Rutger!) nu een nog steeds kleine maar wel heel mooie en veel praktischer ingedeelde keuken. We zijn heel er heel blij mee en zouden een volgende keer zeker weer voor I-KOOK kiezen.
Bron: Qasa
Bedankt voor deze mooie review! Fijn om te horen dat jullie zo blij zijn met de nieuwe keuken en de praktische indeling. Veel kookplezier gewenst en bedankt voor het vertrouwen!
“Super bedankt”
Dit was de eerste van een heel reeks keukenzaken die we bezochten en het voelde meteen goed. We konden rustig rond kijken maar er was ook voldoende ruimte voor vragen. Heel ongedwongen. In het hele proces zijn we meerdere keren langs geweest, gebeld en gemaild. We werden steeds goed te woord gestaan en geholpen. Er werd totaal niet moeilijk gedaan over het zelf laten installeren door een bevriende installateur of het plaatsen van een deel van onze eigen apparatuur. Alles werd netjes geleverd. We hebben nul problemen gehad. Helemaal top! Ook nog een telefoontje achteraf om te vragen hoe het gegaan was. Wij kunnen niet anders dan deze zaak aanraden! Bedankt Sven!
Bron: Qasa
Bedankt voor de mooie review! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen en dat jullie zo tevreden zijn. Veel plezier met jullie keuken en bedankt voor het vertrouwen!
“Goede service en een mooi eindresultaat”
Wij hebben bij I-KOOK een taupekleurige keuken gekocht die in maart is opgeleverd, het resultaat is prachtig geworden. Sven en Matthew waren altijd bereikbaar voor vragen en informatie. Er waren nog wat kleine dingen die verholpen moesten worden (en besteld bij de fabrikant) en dat is vandaag gebeurd door de monteurs Rutger en Mark, alles is nu naar behoren. Goede service dus en een mooi eindresultaat!
Bron: Qasa
Bedankt voor deze mooie review! Wat fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn met de taupekleurige keuken en onze service. Geniet van het prachtige eindresultaat en heel veel kookplezier gewenst!
”Super blij”
Ik heb vorig jaar een huis gekocht met daarin een keuken van I-KOOK. Vorige week zag ik dat het deurtje van de bovenkast beschadigd was. Ik ben door Sven heel vriendelijk en snel geholpen. Er wordt is een nieuw deurtje besteld en deze wordt door de monteur geplaats samen met een bovenplaat van de kast voor de koelkast waar ook een beschadiging aan was. Heel blij met de snelle en vriendelijke afhandeling van mijn klacht.
Bron: Qasa
Super bedankt voor je bericht! Fijn om te horen dat alles snel geregeld is en dat je blij bent met de oplossing. Geniet ervan!
Gratis adviesgesprek
Ontvang gratis advies, een 3D ontwerp van jouw keuken en een scherpe prijs.
” Een hele mooie keuken “
Super mooie keuken, vooraf heel goed advies gekregen, probleem oplossend wat heel fijn is als er veel fout gaat met de verbouwing. Keukenmonteur (Patrick) zeer kundig en oplossingsgericht. Sven, Matthew en Frank jullie zijn kanjers. De keuken is van Duitse afkomst. Wat wil zeggen heel goed. Wij krijgen heel veel complimenten over de hele mooie keuken. Wij zijn kei blij met de keuken.
Bron : Qasa
Dank jullie wel voor de fijne review! Mooi om te horen dat alles goed is verlopen en dat jullie zo blij zijn met het resultaat. Geniet van jullie keuken!
“De keuken is nog mooier dan verwacht!”
Wij zijn heel fijn geholpen bij I-KOOK Den Bosch. De eerste keer hartelijk ontvangen en meteen een tekening gemaakt, hier mochten we thuis rustig over nadenken. De tweede keer moest de hele tekening veranderd worden wat totaal geen probleem was. Hierna nog 2 keer op ons verzoek wat dingen veranderd, weer totaal geen probleem. Onze droom keuken werd besteld. Inmeten en levering perfect en volgens afspraak verlopen. Over de keuken montage zijn we ook super tevreden. Patrick heeft de keuken netjes en vakkundig gemonteerd en is een super harde werker! In de avond nog gebeld door I-OOKof alles naar wens was verlopen. Wij zijn meer dan tevreden over hoe alles gelopen is en de keuken is nog mooier dan verwacht!
Bron: Qasa
Wat een mooie terugkoppeling, dank jullie wel! Fijn om te lezen dat jullie zo de ruimte hebben gekregen om te puzzelen, aan te passen en uiteindelijk tot jullie droomkeuken te komen. Mooi dat alles van tekening tot montage soepel is verlopen en dat Patrick zo’n goede indruk heeft achtergelaten. Extra leuk om te horen dat de keuken in het echt zelfs nóg mooier is dan verwacht. Geniet ervan!
“Zeer tevreden met supermooie keuken”
Supermooie keuken na goed advies van de jongens van I-KOOK in Den Bosch. Flexibel in de levering en perfecte after-sales. Zeer tevreden. Een aanrader!
Bron: Qasa
Dank voor de mooie review! Geweldig om te horen dat het advies, de flexibiliteit in levering en de after-sales zo goed zijn bevallen. Fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen. Veel plezier met jullie keuken en bedankt voor de aanrader!
“Service van wereldklasse”
Nadat onze dochter en zoon een super ervaring hadden bij I-KOOK zijn wij voor onze keuken ook naar I-KOOK gegaan. Wat een fijne ervaring wederom om een keuze te maken. Er werd geluisterd naar onze wensen. Niks opdringerigs maar goede adviezen. Je kunt frontjes en bladen mee naar huis nemen om het rustig te bekijken. Jullie zijn heel snel in beantwoorden van vragen via de mail en jullie sturen dezelfde dag een impressie via de mail. Bedankt Matthew en Sven! We kijken uit naar de plaatsing en eind resultaat!
Mooi dat jullie na de fijne ervaring van jullie dochter en zoon ook voor ons hebben gekozen. Fijn om te horen dat het meedenken, de adviezen en de snelle communicatie zo prettig zijn ervaren. Bedankt voor het vertrouwen en de complimenten. We kijken ernaar uit om straks het eindresultaat bij jullie te realiseren!
Gratis adviesgesprek
Ontvang gratis advies, een 3D ontwerp van jouw keuken en een scherpe prijs.
“Goede adviezen”
Nadat onze dochter en zoon een super ervaring hadden bij I-KOOK zijn wij voor onze keuken ook naar I-KOOK gegaan. Wat een fijne ervaring wederom om een keuze te maken. Er werd geluisterd naar onze wensen. Niks opdringerigs maar goede adviezen. Je kunt frontjes en bladen mee naar huis nemen om het rustig te bekijken. Jullie zijn heel snel in beantwoorden van vragen via de mail en jullie sturen dezelfde dag een impressie via de mail. Bedankt Matthew en Sven! We kijken uit naar de plaatsing en eind resultaat!
Bedankt voor deze super review! Goed luisteren naar wensen en meedenken is de basis van ons advies. Wij wensen u veel plezier met de keuken!
“Prettig contact en een mooie keuken”
Meedenkende verkopers, prettig contact en goed advies. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Nette levering en plaatsing. En erg blij met de keuken zoals deze er nu staat.
Bron: Qasa
Bedankt voor deze mooie complimenten! Wij zijn blij dat het hele traject voor u zo goed is verlopen. Wij wensen u veel plezier met de keuken!
Neem een kijkje bij andere klanten thuis
...en laat je inspireren!


