"Aftersales viel ons tegen, maar over het algemeen wel tevreden met de keuken."

Roger de Jonker
Made
02-06-2021

“Aftersales viel ons tegen, maar over het algemeen wel tevreden met de keuken.”

Over het algemeen zijn we tevreden over I-KOOK. Van de allereerste gesprekken tot en met de levering en montage hebben we geen problemen ondervonden. Alles liep volgens plan.

Het enige wat ons tegenviel betreft de aftersales.
De keuken stond amper een paar maanden of de led verlichting van de afzuigkap begaf het. Lijkt je nou niet meteen een heel groot probleem zou je zeggen. Uiteraard contact opgenomen met I-KOOK maar die verwijzen je doodleuk naar de leverancier van de afzuigkap. Met verbazing gereageerd dat we dit toch vreemd vonden. Als de accu van een splinternieuwe auto stuk gaat, wordt je toch ook niet doorverwezen naar bijvoorbeeld een Bosch. Maar goed toch maar contact opgenomen met de leverancier van de afzuigkap en wat blijkt: op de levering van een simpele led lamp blijkt er een wachttijd te zijn van een maand tot 2 maanden.

Uiteindelijk allemaal netjes opgelost door de monteur. Ware het niet dat hetzelfde probleem zich voordoet enkele weken nadat de led lamp is vervangen. Deze keer echter de andere van de in totaal 2 lampen. Weer een kleine 2 maanden moeten wachten. Vind het toch vreemd dat als er iets stuk gaat van de keuken apparatuur, je wordt doorverwezen naar de leverancier. Het was ook nog eens een relatief dure keuken en dan mag je toch service verwachten. We hadden juist gekozen voor I-KOOK om de goede reviews maar op dit punt laten ze toch een behoorlijke steek vallen.

Verder zijn we ook teleurgesteld in onze keuken adviseur. Hij had ons toegezegd langs te komen met een bloemetje net nadat de keuken was geplaatst, maar we hebben hem nooit meer gezien. Dat vinden we toch een vreemde gang van zaken.

Beste meneer Jonker, Allereerst vinden we het fijn om te lezen dat je tevreden bent over de keuken en de montage. Door drukte van de afgelopen tijd hebben wij niet eerder ruimte gekregen om de keuken persoonlijk op te leveren. Onlangs hebben we contact met je opgenomen om een afspraak in te plannen om bij je langs te komen. Op die manier kunnen we op een persoonlijke manier de genoemde punten m.b.t. de service bespreken. Mocht je nog vragen hebben kun je ons altijd telefonisch bereiken.

Sign up for our newsletter and stay informed!

  • This field is for validation purposes and should not be changed.